torstai 14. helmikuuta 2013

All you need is love(and friends)?

Tänään on ystävänpäivä.Minusta ystävänpäivä on joka päivä,sillä joka päivä voi muistaa ystäväänsä tai kaveriansa esim. suklaalevyllä,leffaillalla jne.

Mitä elämä olisi ilman ystävyyttä ja kaveruutta ja rakkaita ihmisiä?Hyvin yksinäistä,sillä joutuisimme elämään koko elämämme yksin.

Minulla ystävyys ja kaveruus merkitsevät paljon.Minusta hyvän ystävän ja kaverin tulee olla luotettava,rehellinen,huumorintajuinen ja oma ihana itsensä.

Minulla oli yksi paras ystävä ja paras kaveri,joiden kanssa vietin paljon aikaa.Silloin tällöin muistelen niitä aikoja haikeudella,koska minulla oli heidän kanssaan hyvin hauskaa.Paras kaverini kulki junalla kotikaupunkini ja hänen kotinsa väliä ja minä kävin muutaman kerran hänen luonaan. Paras ystäväni ei harmikseni käynyt koskaan Jyväskylässä.

Toivon,että vielä joskus löytäisin ystävän ja kaverin,joka ei minua koskaan hylkäisi,mutta elämäni aikana olen huomannut,että ystävyys ja kaveruus ei ole todellakaan ikuista ellei kyseessä ole tosiystävä.



Ystävänpäivänä on myös romantiikkaa ilmassa,sillä Amerikassa muistetaan tyttö- ja poikaystäviä jne. lahjoin ja mukavin yllätyksin.

Minun on pakko myöntää olevani toivoton romantikko.Kuuntelen paljon romanttisia lauluja ja katson romanttisia komedioita silloin tällöin ja kyllä - omistan Titanicin dvd:llä.

Sinkkuna oleminen ei ole helppoa varsinkaan ystävänpäivänä,kun romantiikkaa on ilmassa ja ei ole sitä ihmistä,jota voisi pitää lähellään ja jota rakastaa.Olen oppinut,että rakkautta ei löydä etsimällä. Se tulee,jos on tullakseen.Tämä asia on jokaisen hyvä oppia. Mitä nuorempana sen oppii,sen parempi.

Tänään kannattaa muuten katsoa elokuva nimeltä Ystävänpäivä(=Valentine´s day),joka on romantiikkaa tulvillaan..
Lopuksi haluan toivottaa oheisen kuvan kera hyvää ystävänpäivää.Muistakaa muistaa rakkaita ihmisiä,ystäviä,kavereita jne.Antakaa rakkaalle ihmiselle hali ja kertokaa hänelle,miten tärkeä ihminen hän on.

Halauksia sinne rakkaille lukijoilleni. <3


2 kommenttia: